Nak bela ayam? Jimat duit daripada membeli reban Ayam! Sebenarnya, dengan modal kurang dari RM500 anda boleh membina reban ayam yang sederhana besarnya untuk membela 10-20 ekor ayam; bina reban ayam anda sendiri hanya dengan peralatan murah & menggunakan bahan-bahan terpakai! Panduan & pelan reban ayam dalam blog ini akan membantu anda melalui proses langkah demi langkah cara membina reban ayam yang kukuh, selamat & selesa didiami ayam peliharaan anda.

Pelan Reban Ayam Tertutup



Sekarang dah ada panduan bina reban ayam cara mudah hanya dengan mengikuti gambarajah pelan reban ayam yang murah & menjimatkan! Jim & sahabatnya telah merekabentuk pelbagai jenis pelan reban ayam yang salah satunya sudah pasti menepati citarasa anda. Anda tak perlu lagi membazir wang membeli reban ayam atau mengupah orang untuk membina reban ayam. Bina sendiri reban ayam anda & jimat wang!

Kalau dulu-dulu nak bela ayam anda terpaksa korbankan stor luar rumah jadi reban ayam atau beli sahaja reban ayam 'ready-made' yang mahal nak mampus! Tapi sekarang dengan adanya pelan reban ayam, anda boleh menyertai ribuan orang yang telah berjaya menjimatkan wang hanya dengan membina reban ayam mereka sendiri dengan peralatan yang ringkas & murah.

Panduan bina reban ayam ini mendedahkan langkah demi langkah proses & cara membina reban ayam kecil, besar, terbuka & tertutup. Anda akan belajar cara membina reban ayam dengan modal serendah $200 atau kurang dengan gabungan bahan buangan atau bahan terpakai.

Untuk maklumat lanjut, sila layari lamanweb
Chicken DIY Guides